خصوصیات رنگ نارنجی

.

.

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» اسفند 1401
» خرداد 1398
» ارديبهشت 1398
» فروردين 1398
» اسفند 1397


» اسپرت اریو
» اپشن اریو z300
» کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تفسیر نقاشی کودکان و آدرس mrpencil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 3668
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->



RSS
خصوصیات رنگ نارنجی
نویسنده jetpack تاریخ ارسال سه شنبه 13 فروردين 1398 در ساعت 8:43

در این مطلب قصد داریم در خصوص استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل از دیدگاه‌های مختلف از جمله طراحی، فلسفه، روانشناسی و طبیعت این رنگ صحبت کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره این رنگ اطلاعات کسب کنید.رنگ نارنجی رنگ شادی، خوشبینی و ارتباطات اجتماعی است. رنگ نارنجی زعفرانی رنگی گرم و شگفت‌انگیز است در حالی که رنگ نارنجی روشن تازه و سرزنده است.

نارنجی نیز مانند قرمز جلوه‌ای از آتش در فنگ شویی است و انتخاب خوبی برای مکان‌های عمومی همچون اتاق نشیمن است. این رنگ را در هر جایی که افراد دور هم جمع می‌شوند و صحبت می‌کنند و یا هر جایی که دوست دارید گرمای آن بیشتر شود، استفاده کنید.

 

بیش از هر رنگ دیگری، نارنجی نشان‌دهنده تغییر فصل از تابستان به پاییز است، از تغییر رنگ برگ درختان گرفته تا کدو تنبل‌های روی زمین. این رنگ نشان‌دهنده تغییر و گذار و در عین حال وفور محصولات است. نارنجی رنگ گرمی است که پیام‌آور فرا رسیدن پاییز طلایی است

چاکراها به عنوان مراکز انرژی در بدن شناخته می‌شوند، این چاکراها از پایین ستون فقرات آغاز می‌شوند و تا بالای سر می‌رسند. چاکراهای پایینی با فیزیک بدن مرتبطند، در حالی که چاکراهای بالایی بیشتر با روح و روان ما مرتبطند. چاکرای خاجی (sacral) که با رنگ نارنجی مرتبط است، در زیر شکم (۲ اینچ پایین تر از ناف) قرار گرفته است. این چاکرا خلاقیت و تمایل جنسی را نشان می‌دهد.

 

نارنجی به اندازه قرمز پررنگ، آتشی و جسورانه نیست اما باز هم می‌تواند به عنوان یک رنگ تند استفاده شود، اما در مورد نارنجی کم رنگ باز هم به عنوان رنگ گرم برای دیوار جلوی درب ورودی مناسب است. نارنجی روشن مدرن‌تر و به روزتر است، اما نارنجی پررنگ و غلیظ حس گرمای روستایی و قدیمی‌تر را منتقل می‌کند.

رنگ نارنجی تند و گرم رنگ مناسبی برای دیوار پشت تلویزیون یا پشت قفسه‌ها و یا دیوار هنری سالن است. با رنگ نارنجی می‌توان به رنگ‌های خنثی در خانه گرمی بخشید؛ مثلا استفاده از پارچه کشمیری با رنگ نارنجی سوخته بر روی کاناپه چرمی یا استفاده از یک ردیف گلدان‌های نارنجی روشن روی طاقچه بالای شومینه.

رنگ سلیقه شخصی است. قبل از آنکه از رنگ نارنجی در خانه استفاده کنید، ببینید کدام طیف رنگ را بیشتر دوست دارید و به شما حال بهتری می‌دهد. آیا انرژی رنگ نارنجی روشن را دوست دارید یا رنگ‌های آرامش‌بخش را ترجیح می‌دهید؟ اگر قلب شما رنگی را دوست داشته باشد، دیگر مکان درست یا غلط در استفاده از رنگ مطرح نیست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :