خصوصیات رنگ قرمز

.

.

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» اسفند 1401
» خرداد 1398
» ارديبهشت 1398
» فروردين 1398
» اسفند 1397


» اسپرت اریو
» اپشن اریو z300
» کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تفسیر نقاشی کودکان و آدرس mrpencil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 3667
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->



RSS
خصوصیات رنگ قرمز
نویسنده jetpack تاریخ ارسال چهار شنبه 14 فروردين 1398 در ساعت 11:38

رنگ قرمز از رنگ های گرم است که آن را مکمل رنگ سبز می دانند این رنگ از طیف کم رنگ تا پر رنگ دارای تنوع رنگی بسیار است که رنگ های پر رنگ و قوی آن شنان دهنده جذابیت شخصیتی در فرد می باشد. از دیگر نکاتی که در روانشناسی رنگ قرمز به آن اشاره می شود قدرت و عشق است.

هر رنگ در علم روانشناسی دارای نمادی است که بر اساس این نمادها روانشناسان به تحلیل شخصیتی می پردازند.از مهم ترین ویژگی های شخصیتی که در این افراد دیده می شود جذابیت جنسی و ظاهری است این افراد دارای شخصیتی جذب کننده هستند و به راحتی می توانند بر روی دیگران تاثیر بگذارند.

 

این نوع ویژگی در روانشناسی قرمز نشان دهنده قدرت این افراد نیز می باشد که آنها را فردی قدرتمند و با اقتدار کرده است.  رهبری نیز در ارتباط با این ویژگی بیان می شود و نشان دهنده مدیریت و رهبری در افراد علاقه مند به رنگ قرمز است.

رنگ نارنجی از رنگ های نزدیک به رنگ قرمز و در دسته رنگ های گرم قرار دارد  که در روانشناسی رنگ نارنجی به ویژگی های شخصیتی این دسته از افراد اشاره شده است.

در ابراز عشق و محبت نیز این افراد دارای حساسیت بالایی هستند و به شدت روابط عاطفی خود را تحت کنترل دارند. همچنین این افراد رد ابراز هیجانات و عشق دارای شور و هیجان بسیار هستند.

توجه داشته باشید که هر قدر رنگ قرمز در طیف پر رنگ تری قرار بگیرد این نشانه ها و نمادها در افراد پر رنگ تر می شوند.از دیگر ویژگی های بارزی که در افراد علاقه مند به رنگ قرمز دیده می شود داشتن تحرک و جنب و جوش بالا است. ورزش کردن از علایق این دسته از افراد است که به تناسب اندام و ظاهر خود اهمیت می دهند.

در روانشناسی رنگ قرمز از نکات مهم دیگری که به آن اشاره می شود علاقه این افراد به تفریح و سرگرمی است. که دوست دارند تا با سفر کردن به نقاط مختلف جهان بروند و تجربه های مختلفی را کسب کنند.

رنگ قرمز رنگی گرم و پر انرژی است و به همین دلیل افرادی که به این رنگ علاقه مند هستند دارای اعتماد به نفس بالایی هستند.

به کار بردن رنگ قرمز در فضای اطرافتان می تواند موجب افزایش انرژی و انگیزه باشد و می توانید انرژی منفی موجود در اطراف خود را با استفاده از این رنگ شورانگیز کمتر کنید.

به طور کلی این رنگ در روانشناسی رنگ قرمز شامل فعالیت، خود خواهی، عشق، شجاعت، قدرت، عصبانیت، خشم و شادی است.

رنگ قرمز از جهاتی نیز نشان دهنده پرخاشگری و عصبانیت در افراد است که در شخصیت علاقه مندان به این رنگ دیده می شود. استفاده از این رنگ می تواند سلول های مغزی شما را فعال تر کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :